Thursday, September 23, 2010

Õpetajate Comenius projekti „Life in Harmony with Nature“ tagasiside lehtede analüüs 2009/10

Tagasiside lehtedele vastas: 5 Comenius projektis aktiivselt osalevat õpetajat

1. Paranenud keeleoskus

• Paranes suhtlemiskeel
• Paranes inglise keele oskus, õppisin uusi sõnu ja termineid
• Õppisin keskkonnaalaseid ingliskeelseid termineid
• Info tõlkimise oskus paranes
• Suhtlemine meilitsi inglise keeles paranes

2. Paranenud IKT oskused

• Paranes pilditöötlusoskus arvutis, blogipidamise oskus
• Hakkasin rohkem kasutama veebipõhiseid keskkondi
• Paranes ka IKT kasutamine ainetunnis
• Paranes info leidmise ja kasutamise oskus arvutist
• Õppisin pilditöötlust, tekstitöötlust seoses uurimistöö juhendamisega

3. Paranenud pedagoogilised oskused

• Paranes rühmatöö juhendamise ja koordineerimise oskus
• Paranes projektõppe rakendamine õppetöös
• Paranes teemade lõimimine lähtuvalt projektis käsitletuga
• Paranes oskus siduda õppekava teemasid prjektitööga
• Paranes ürituste organiseeerimise oskus-projektitöö andis uusi kogemusi
• Suurenes õpetajate kogemus pedagoogilises vallas, kuna sai õppida ja kogemusi jagada teiste Euroopa riikide õpetajatega
• Seinalehe ja matkamapi koostamine
• Õuesõppe tundide läbiviimise oskus paranes


4. Suurenenud motivatsioon

• Iga uus õnnestumine on motivaatoriks järgmiste ideede teostamisel
• Positiivne motiveeritus õpilaste poolt, huvi projektitegmise (õpitava) vastu kasvas
• Väga meeldis projektis osaleda
• Oli uus kogemus muusikaõpetajal tegelda loodusalaste probleemidega
• Väga tore oli teha koostööd oma lastega ja oma kooli- ja teiste riikide projektimeeskondadega
• Õpilastel õpitava rakendamine projektitöös ja praktilises elus

5. Paranenud projekti juhtimise oskused

• Paranes õpilaste juhendamine väljaspool koolitundi
• Mitmete osaprojektide läbiviimine arendas projektijuhtimise oskusi
• Sai uusi, huvitavaid mõtteid ja kuidas neid teoastada-n.ökobrošüür, kalender, raamat
• Klassis õppetöö juhtimisel, juhendamisel, töö planeerimisel, tehtud töö esitlemisel

6. Suurenenud teadmised partnerriikide ja nende maade kultuuride kohta

• Laienes silmaring, kuna vahetu kontakt annab sellele väga palju
• Sai uusi teadmisis teiste riikide koolisüsteemidest, kultuurist, keelest , looduskeskkonnast
• Sain uusi teadmisis Hispaania, Türgi, Saksamaa loodusest ja kultuurist
• Täitsime õpilastega küsitluslehe kõikide riikide kohta- saime teadmisis nii kultuuri, ajaloo, poliitika koolisüsteemi kui ka toitumisharjumuste kohta

7. Muu mõju

• Õppisisn ennast tundma uutes situatsioonides
• Uued teadmised tervislikust toitumisest
• Sain uusi teadmisi Pärnu rannaniitudel kasvavate kaitsealuste taimede kohta