skip to main
|
skip to sidebar
Friday, September 24, 2010
Osalemine rahvusvahelise veebipäeviku täitmises
"Kas sa toitud tervislikult?" Veebipõhist toidupäevikut testisid 8a ja 9a klassi õpilased.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Comenius
http://www.koidulag.edu.ee
Pärnu Koidula Gümnaasium
Comenius website
http://vle.nhgs.co.uk/Comenius
Facts about Estonia
The North Halifax Grammar School
http://www.nhgs.co.uk/
Kehtna Põhikool EST
http://kehtnacomenius.blogspot.com/
Gymnasium Delitzsch Germany-coordinator
http://www.gymnasium-delitzsch.de/
IES Concepcion Arenal Spain
http://centros.edu.xunta.es/iesconcepcionarenal/
Colaiste Chraobh Abhann Ireland
http://www.colaisteca.ie/
Turkey - T.C. FOÇA KAYMAKAMLIĞI Yenifoça Reha Midilli İlköğretim Okulu
http://www.yenifocarehamidilli.meb.k12.tr/
Blog Archive
►
2008
(7)
►
October
(4)
►
November
(1)
►
December
(2)
►
2009
(42)
►
January
(2)
►
February
(7)
►
March
(10)
►
April
(12)
►
June
(5)
►
August
(1)
►
September
(2)
►
November
(2)
►
December
(1)
▼
2010
(49)
►
January
(11)
►
February
(2)
►
March
(9)
►
April
(2)
►
June
(1)
►
July
(3)
▼
September
(20)
Projekti tutvustamine Tallinna Ülikoolis
Sammulugeja töö jätkamine
Comeniuslaste õppereis Läänemaale 27.juuli 2010
Õpilaste Comenius projekti „Life in Harmony with N...
Õpetajate Comenius projekti „Life in Harmony with ...
Projekti „Life in harmony with Nature“ üldine kokk...
Õpilastel oli võimalik oma toidupäevikuid ise kuju...
Comenius projekti „Life in Harmony with Nature“ 20...
Pärnu looduskaitsealasid tutvustav matk
Eesti looduskaitsealasid tutvustav matk
Osalemine rahvusvahelise veebipäeviku täitmises
Koosolek
Hispaania projektikohtumise arutelu
Teaduskooli konkurss
Kokkuvõte Hispaania projektikohtumisest
Väljasõit Mercedes Merimaa tallu
Pärnu Koidula Gümnaasiumi ja Kehtna Põhikooli õpet...
Projektikohtumine Christian-Gottfried-Ehrenberg Gy...
10. Keskkonnakonverents „Elurikkus on elujõud”
Rahvuslike retseptide kogumise võistlus ja eesti t...
►
November
(1)
No comments:
Post a Comment