Ülesande eesmärk: panna lapsi mõtlema oma toitumisharjumuste üle, võrrelda erinevate klasside ja kooliastmete toitumisharjumusi
1.Jagada klassis toitumispäeviku leht kõigile õpilastele. Leppida kokku , millal alustatakse-soovitav on , et kõik klassi õpilased alustavad ühel ajal (esmaspäevast- pühapäevani). Õpilane hakkab iga päev üles märkima, mida ta sööb. Mida täpsemalt on päevane toitumine märgitud, seda kergem on teha hiljem kokkuvõtteid. Hiljem täidetakse lehe teine pool värviliselt (toidukordade värvid võib ka ennem ühiselt kokku leppida). Kui lehe teine pool on täidetud, loeb õpilane kokku iga värvi taha arvud. Nii saame teha iga õpilase kohta kokkuvõtte- n. mitu korda ta sellel konkreetsel nädala sõi sooja toitu. Lõpuks saab arvutada ka konkreetse klassi andmed terviklikult.
2.Pärast toidupäeviku täitmist valime ühe konkreetse päeva- n. kolmapäeva ja sisestame oma toitumispäeviku ühe päeva andmed internetileheküljele ampser.ee (koolinoorte tervisliku toitumise arvesti),vajutame linki –menüü ja lisame vajalikud andmed terve ühe päeva kohta. Pärast saame kokkuvõtva lehe õpilase kohta, mille prindime välja. „Ampser” aitab õpilasel oma päevamenüüd analüüsida ja erinevaid toiduaineid võrrelda.
3.Kõikide tulemuste kohta tuleb klassi tasandil teha kokkuvõte, hiljem saab võrrelda kooliastmete erinevusi.
P.S. Mida täpsemalt on ühe päeva menüü märgitud toitumispäevikusse, seda paremini õnnestub analüüs (kui õpilane teab mingi toidukoguse hulka grammides, siis seda tuleb ka toidupäevikus kirjutada)